دومين سالگرد 21
  تیمور شاه اسحق زی تیمور شاه اسحق زی


د ر قــــــــد م نخستین میخواهم از شما، وحید احمد جان جلال زاده، و بعـدآ از تمام مسوولین و کا رکنان ماهنامه ء وزین مشعـل اظهار سپاس کنم که در عرصه تنویر اذهان عامه، بخصوص جوانــــــــان افغان بوسیلهء مطبوعات کوشا هستید. و بعدآ خوشحال هستم که امروز، از طریق همچو نشریه ها آ واز خود را، بلــــــــــــــــــکه پیام تمام کارمندان و مسوولین وزارت امور جوانان افغانستان را به گوش جوانان ا فغان، و خاصــتآ جــوانانی که مقیم د ر اروپـــــا و آمریکا از فیض خوانش این مجله برخوردار میشوند، برسانـــــــــــــــم. وزارت امور جوانان که یک وزارت تازه ایجاد د ر افغانستان است کوشا است تا مثل ماد ری، تمام اطفـالش را که همین جوانان و نو جوانان امروزی اند، به آغـوش گرم و راحت بخش خود ش کشیده و چنان د ر رفـع مشکلا ت و نوازش آنها ید طولا دا شته باشد که د یگر آ واز گریه و یا نوحهء از ایشان گوشها را نیازارد.
جوانـــــــــــــــــان افغان که متحمل زحمات و نارسائی های بیش از حدی شده اند، ماد ران شانــــرا از د ست داده اند، از نوازشهای پدر مهر اندوز نشده اند، و از لذایذ اجتماعی که حق مسلم شان بوده برخوردار نشده اند، بــاید مورد ترحم و شفـقـت قرار گرفته و احساس جوا ن بود ن وانسان بود ن خود را نموده و به ارزش و مقــــام خود به حیث یک عضو اساسی در جامعه پی ببرند.
خوب، من به نمایــند گی وزارت امور جوانان افغانستان، د ومین سالگرد ماهنامهء وزین مشعـل را مبارک خوانـــده و در عرصه های مطبوعاتی جهت تنویر اذهان جوانان د ر کنار د یگر نشریه های سالم و مفید موفقــــــــیت های مزید شانرا خواهانم.
تیمور شاه اسحق زی معین مسلکی وزارت امور جوانان افغانستان
April 27th, 2005


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها